top of page
  • Mireia Pérez Peitx

Com és la teva casa ideal?


El dia que la Sònia, la mestra en pràctiques, em va dir, t’has fixa’t que uns quants han dibuixat biblioteques a les seves cases ideals? em va colpir perquè se m’havia passat per alt. Malgrat haver comentat amb els infants algunes de les seves produccions no em vaig adonar d’aquest detall... i mira que m’apassionen els llibres i la lectura.

A més, em va fer il·lusió que, en una activitat esporàdica arran d’una col·laboració amb una família, els infants estiguessin tan emocionats amb els llibres com amb una bandera pirata, una piscina o un hort. Pensar que els llibres poden “competir” amb aquests elements és engrescador perquè demostra que si els hi oferim propostes encertades, un bon llibre o una biblioteca resulta tan interessant com una bandera pirata o una piscina! Anem bé.

L’aportació de la Sònia em va permetre aprendre d’una companya. Tenir la sort de ser dues mestres a l’aula permet contrastar, modificar o ampliar visions. En aquest cas, el pes de la classe el tinc més jo que no pas ella, perquè és una estudiant en procés de formació, i tenir l’oportunitat de compartir punts de vista resulta molt enriquidor.

Amb tot, vaig decidir reprendre alguns dels dibuixos i parar més atenció a tot allò que em volien explicar.

Entradas relacionadas

Ver todo

HOLA TIÓ!

bottom of page